ביום ה-18/3/2010, פרסם המפקח הארצי על התעבורה דאז, אלכס לנגר, פרסום מקיף של כלל רשויות התמרור בהתאם לסמכותו על פי פקודת התעבורה ותקנותיה. זה היה הפרסום המקיף האחרון שנעשה (קדמו לו עוד כמה, כשהראשון אי שם בתחילת שנות ה-50).

המפקח הארצי על התעבורה שהוא גם רשות תמרור מרכזית לכל שטח המדינה, רשאי להאציל מסמכותו ולמנות רשויות תמרור מרכזיות ומקומיות לתחום או עניין מסויים. באופן כללי, בסמכותן של רשויות התמרור המקומיות לקבוע "הסדרי תנועה  (כהגדרתם בתקנות התעבורה התשכ"א-1961), לאורך הדרכים.

מאז הפרסום של 2010, פורסמו בהתאם לנוהג עדכונים שונים שיצרו מערך של טלאי על טלאי, שרק מעקב וחיבור של כולם משקף את התמונה המלאה. לנוכח הזמן שעבר והטלאים הרבים, לנוכח הקמת מערכת חצב ומעבר ממפות פיזיות ל-GIS, ולנוכח הרצון המתמיד לפשט ולהקל על הרשויות ועל האזרחים והאזרחיות בקבלת מידע, החל משרד התחבורה בפישוט מערך המינויים וביצירת פרסום מקיף חדש.

בספטמבר 2023 פורסם הפרסום המקיף החדש (ילקוט פרסומים 11622 מיום ה-7/9/2023)

השינוי המהותי ביותר הוא שאם בעבר היה המפקח על התעבורה חותם על גיליונות שונים לרשויות תמרור שונות (לדוגמה, מפות רשות תמרור לרשויות תימרור מקומית בנפרד), מעתה יש רק גיליון אחד לכל מרחב בישראל, עליו מופיעים התחומים והדרכים של כלל רשויות התמרור בישראל. סה"כ חולקה ישראל ל-18 גליונות המכילים את כל המידע שמאפשר לזהות את רשות התמרור הרלוונטית בכל דרך. כמובן שתחזוקת הגליונות ועדכונם נופל על כתפי צוות חצב, וניתן לראות את כל המידע גם בשכבה גיאוגרפית פשוטה במערכת חצב .

הפרסום החדש נכנס לתוקפו באוקטובר 2023  והחל מיום 08.10.2023 ניתן להוריד את המפות החתומות מאתר המשרד.

תשומת לב נוספת היא כי מינוי רשויות התמרור המקומיות ביו"ש וקביעת תחום פעילותן וסמכותן נקבע על ידי קמ"ט תחבורה איו"ש, מר ישראל אפריאט.

רשויות התמרור מרכזית ומקומיות - הממונים לתפקיד וסמכויותיהם - עדכון דצמבר 2023